lördag 19 mars 2011

Lördags ordning

Så var det Lördag och helg. Sovit som en princessa och nu är jag i full gång. Har laddat med kaffe och är i full gång att sortera , rensa och ordna bland papper och pärmar. Shit vad man sparar och sparar fast jag brukar vara ducktig på att slänga och rensa. Men det måste vart ett tag sedan. Maken har begett sig till jobbet och honom möter jag upp ikväll hos svägerskan. Idag blir det som sagt ordning och reda hemma. Sen ska jag ha egen tid och springa butiker och kvällen bjuder på äventyr. Lite tråkigt att jag inte orkade ta mig in till stan igår och möta upp syster yster hos pappa och platsmamman men men en annan dag. Längtar tills bebis är ute och vi kan åka till systeryster då även moster och grilla och mysa. Nej nu e det dags att fortsätta. Lite musik lättar upp i arbetet!
Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar