torsdag 17 mars 2011

Multi tasking

Redan i morse när jag gick upp bestämde jag mig för att få mycket gjort idag. Källar förrådet har länge väntat på att bli rensat. Lättare sagt än gjort. Omöjligt projekt om man är jag och dessutom gravid. Tunga ting och bråten överallt. Vad hände liksom? Det var ju  världens ordning där förut. Suck helt enektl får det vänta tills maken kan hjälpa till. Däremot är det tvättning som står på schemat och en gryta står på lång kok och gör sig mustig. Middagen är snart klar så  jag hoppas mannen i huset snart ramlar in genom dörren. Ska försöka plöja mig igen endel pappershögar på skrivbordet också innan jag kryper ner och tittar på Bigbrother. Har dessutom en överraskning åt maken i kylskåpet.
 Har påbörjat diverse att-göra-listor och hoppas på att det blir lite ordning och reda tills bebis tittar ut. Det gäller att få ner allt på diverse listor och sen bearbeta av dem. Jo men det här ska gå bra. Våren är ju nästan här och sen är det sommar.
Imorgon är det nästan helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar