onsdag 30 mars 2011

Dag 1

Presentera mig själv

Vem är jag? Förorts tjej  kvinna som levt hela mitt liv på norra sidan av sthlm. Fyller 29 år i december och insåg igår att jag blir nog en tant nästa år. Men åandra sidan ålder är bara en siffra på ett papper och i sinnet känner jag mig som 25. I mars gifte jag mig med min stora kärlek och lever numera ett kommande svensson liv på 4 rum och kök på förortskullen. Jag brukar bli jämförd med Bree van de kamp och har en speciel förkärlek till hushålls sysslor och bakande. Matlagning är också en stor passion och det är så spänande att prova på utländska maträtter och det blir det rätt ofta då min man har ett annnat ursprung än mig.
  Jag umgås väldigt gärna med familj och vänner. Har alltid tusen projekt på G samtidigt. Just nu längtar jag otroligt mycket efter det lilla mirakel som växer i min mage. Har längtat efter att bli mamma i många år och nu ska det äntligen ske. Med lite extra skinn på näsan tar jag an livet och lever varje dag till fullo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar