fredag 18 mars 2011

Garderobsbehov

Har alltid tyckt att gravida kvinnor är så vackra. Det har alltid varit en fröjd att se på gravida och hur magen putat under kläderna. Men damn me! Det är ju så svårt att klä sig och jag känner mig inte alls så där vacker som jag tycker att alla andra är. Jag behöver absolut fylla på garderoben med mamma kläder. Och vilken tur jag har att älskade Emmyt tipsat om en super söt klänning från HM. Den är perfekt till studentmotagningar som jag ska på i år. Men först en lista på vad som behövs innan jag ger mig ut i djungeln. För jag tänke rminnsan också bli vacker gravid!


* Byxor ett par svarta finbyxor  ( har två par)
* armebyxa från Hm Mama
* klänning/suit till påsken
* Tunikor
* Linnen
* kjol
* klänningar  vardags samt finare till student mottagning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar