fredag 18 mars 2011

Välkommen fredag

Vart tog våren vägen? Sitter med en kaffe kopp i ena handen och havandeskaps ansökan i den andra. Suck säger jag bara bllir tokig av inkomstuppgiftsdelen. Förstår ingenting. Skall ringa f-kassan på måndag och be om hjälp med att fylla i den. Tror vi tar helg redan kl 18 idag. Känner för att ha butiken stängd imorgon och köra stora racet här hemma inne på kontoret. Massor av pappers arbete som ligger efter samt skall det förberedas och boas för bebis. Jo så gör vi nog om inget kommer emellan under dagen. Dessutom skall jag bege mig på jakt efter lite mer mamma kläder känner mig väldigt begränsad i min garderob just nu. Det får bli en tur imorgon innan jag ska på kvällens äventyr. Mer om det senare eller imorgon.
Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar