torsdag 31 mars 2011

Dag 2

Början på livet

Jag föddes i Haifa 13 december 1982. Det var bestämt innan jag föddes att jag skulle adopteras. MIna första två månader i livet bodde jag hos en familjen en bit utanför Haifa. Det var tydligen en helt underbar familj som tog mig tills sina hjärtan. Älskade mig som om jag var en i familjen. Vid två månaders ålder hämtade mina föräldrar mig och tog mig hem till Sverige. Sen dess har jag bott i Stockholm med två föräldrar som jag älskar över allting annat. Jag reflekterar inte över att jag är adopterad och jag pratar inte om det heller. Mina föräldrar är dem jag har växt upp med och punkt slut. Mina första månader bodde i vi i lägenhet med flyttade sedan till en villa med härlig tomt och äppelträd. Där bodde jag hela min uppväxt. Mina föräldrar skillde sig när jag var tre år men jag och min mamma bodde kvar i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar