söndag 6 mars 2011

Söndag


Det är söndag och första dagen som nygift. Känns inget specielt faktist. Har varit en tur hos Tess och luktat på bebis och babblat goja. Har en lägenhet som behöver städas och maken är på jobbet. Njuter av en kopp kaffe. Äntligen har kaffe blivit gott igen. Tänk att en kopp kaffe kan göra än så glad. Har suttit en mass ai telefon och dessutom planerat in en tjej dag med syster nästa lördag. Känns underbart! Längesen vi gjorde något kul tillsammans. Borde göra klart här hemma så det blir rent. Imorgon är det barnmorska som står på schemat samt storhandla och tvättstuga. Jag är ledig imorgon så allt skall nog hinnas med. Det var riktigt halt ute när jag var ute och gick. Dumt nog hade jag satt på mig sneakers. Jag vill ha vår. Och det är NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar