fredag 18 mars 2011

Helg

Jag såg framemot att ta helg redan kl 18 idag. Tji fick jag. Migrän stavas början på denna helg. Suck. Men nu har jag tagit en varm dusch petat i mig alvedon ( som för övrigt aldrig brukar fungera). Parkerat mig i soffan med dator och täcke samt Marabou mjölkchoklad. Hoppas detta kan lindra min migrän och sätta mig i helg mood. Hade sätt framemot att få undan i pappers högarna och på börja med bestyren på kontoret. Men det får nog ävnta till imorgon. Tur att jag inte begav mig in mot stan och mötte upp syster yster. För det hade jag inte orkat med den här migränen. Det blir helt enkelt slö surfande och tv tittande. Maken blir nog väldigt sen och jag är säkert redan sovandes när han kommer hem. Hoppas ni får en bättre fredag än mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar