fredag 1 april 2011

Dag 3

Familjen

MIn familj vi är nog rätt udda i vissa fall eller åtminstone speciella. Min närmsta familj min egna familj är ju numera jag och min man och vår kommande bebis. Min man är mannen jag älskat och hållt kär i snart 9 år.
Min mamma kvinnan som lärt mig allt om livet. Hon har gett mig grundstenarna att stå på i livet och alltid strävat efter att lära mig att bli så självständig som möjligt. Hon har funnits där för mig i vått och torrt och tårkat mina tårar när jag behövt. Jag älskar dig mamma utan dig skulle inte mina lungor fyllas med luft. Min pappa är en ovanlig socialarbetare som skiljer sig från mängden. Han älskar sina barn oerhört mycket. Han har en förkärlek för gamla bilar och är mer elle rmindre besatt utav att spela på hästar ha ha. Stående skämt i vår familj vi kan aldrig planera lördags aktiviteter utan att ta hänsyn till hans hästar. Jag har även en styvmamma och tre styvsyskon. Kan inte skriva om alla men måste nämna min syster. Hon är kvinnan som i mina ögon vet vad hon vill och hon tar oftast det hon vill ha. Hon har lärt mig mycket i livet och  är en av mina kvinnliga förebilder. Hon och min pappa har nog tillsammans väckt mitt enorma intresse för arbete inom vård och omsorg. Min syster är nog en av dem mesta ärliga personer jag mött i livet. Hon säger vad hon tycker och tänker oftast.
Jag älskar er alla i mina familj det hoppas jag att ni vet!

1 kommentar: