måndag 18 april 2011

Dusch och kaffe bästa kombo

Dricker veckans första kaffe och är ny duschad. Bättre start på dagen är svårt att hitta. Hoppas på att denna vecka går mer i det lugna tempot. Förra veckan blev inte alls som planerad. Fullt upp på jobbet och en trött jag som inte orkat något. Går dagens födelsedagsfirande av min farmor blev inställt hon orkade inte. I sista sekund hann jag iallafall med palmsöndagens gudtjänst i kyrkan och sen flera timmar i solen med Tess.
  Dagens planer är att uträtta lite jobb här hemmifrån sen iväg och fika med en gammal vän. Eftermiddagen bjuder på kvalitets tid med maken. Vi ska leta kostym åt han då det är påsk i helgen. Söndag bjuder på kyrka och sen påskmiddag hos svärmor och säkerligen en massa åka runt hälsa på folk. Att åka runt så där är inte riktig tmin melodi när magen är tung att bära på och ryggen inte orkar med. Men vi får se hur det går. Skulle gärna vilja grilla om vädret håller i sig denna vecka. Vinterkläderna ska ner i källaren och vår jackorna har redan fått plats i garderoben. Nej nu ska jag göra nytta och en sen ska jag fixa håret och måla dit ett ansikte.
Trevlig måndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar