fredag 8 april 2011

TGIF again

Den här veckan har rullat på som bara den och kl 18 ikväll tar jag helg. Är ledig imorgon då både barnkalas och möhippa står på schemat. Denna fredag bjuder såklart på arbete och sen blir det helg. Ska inviga helgen med att städa och göra lite vår fint hemma tror jag. Maken jobbar sent idag så jag har hela kvällen för mig själv. Kanske jag skulle unna mig en god fruktsallad? Lite påskliljor hoppas jag på att få med mig hem idag. Nu på morgonen har jag påbörjat städningen lite lätt för att underlätta ikväll. Längtar efter morgondagens kalas då det var ett tags edan jag träffade Emmy och lilla Ture som nu blir hela 3 år. Shit vad tiden går fort. Tänk när våran lilla krabat fyller tre?
  PÅ måndag är det barnmorska. Vägning provtagning och hjärtljudskontroll. Spännande då maken också skall följa med. Nu ska jag måla på ett ansikte och bege mig mot jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar