tisdag 5 april 2011

Dag 7

Förebilder/ Idoler

Jag var ett stort fan utav Take that under min tonårstid. Mitt rum var tapetserat med affischer och utrivna artiklar om de känd apojkbandet. Så mycket mer än så har jag inte haft som idoler. Min förebild har alltid varit min mamma. Jag har avundat hennet ork och styrka att ta hand om mig. Kämpat för att jag ska kunna växa upp i den trygga villa förorten. Varje år har vi semestrat om inte utomlands så på vårt landställe. Hon har alltid hittat på saker med mig under min uppväxt. När jag blev äldre blev hon  även min vän. Hon har funnits där i vått och torrt och torkat mina tårar när livet varit för hårt. Hon kämpade som en galning under min tid som sjuk och gjorde allt för att jag skulle få bästa och rätta vården. All kärlek till min mamma.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar