tisdag 5 april 2011

Så fort

Den här dagen gick ju jätte fort. Började lugnt med en kopp kaffe och telefonsamtal med systeryster. Men sen fick jag eld i baken. Det ringde kunder som ville komma innan öppning så jag fick göra mig iordning rekord snabbt och bege mig ner mot jobbet. Sen har dagen runnit förbi. Hade ett inplanerat möte som jag helt hade glömt bort. Men i sista sekund så han jag även avklara det. Väl hemma var det skönt med en värmande dusch och lite pedikyr. Maken är hos bror sin och ordnar med diverse deklarations papper och jag rår om mig själv. Det är riktigt skönt faktist att vara själv ibland. Kvällen bjuder på bra tv och sen tidigt i säng för min del. Hej migrän börjar dyka upp allt oftare just nu så lite extra sömn och ändrade matvanor hoppas jag göra bot på detta. Andra dagen idag som jag stoppar i mig jätte mörrkt bröd , yoghurt och fibrer iform utav gröt. Blir en kort arbetsvecka då lördag står i andra planer. Det är både barnkalas och möhippa. Spännande och roligt. Måste hitta en present åt lilleman. Emmy om du läser detta snälla tipsa mig om något bra.
  Så fint väder vi fick idag! Jag invigde vår jackan igår men det var lite kallt framåt kvällen så dunjackan åkte på idag igen. Men solisar har användst och tunna stövlar. Nu ska jag göra kvälls mys och njuta av kvällen.

1 kommentar:

  1. Sånna plastdjur från Schleich. Finns på typ BR

    Sånna här

    http://lekmer.se/schleich/?gclid=CKyT8ezYh6gCFRov3wodmmRwsA

    Gärna djur som är lite större (typ som elefant, kossa, häst osv) och som man kan hålla i ordentligt, inte de mini mini som bara liggger oh skräpar i ett hörn (typ kycklingar, katt osv..) ;)

    SvaraRadera