tisdag 12 april 2011

Halsont

Vaknade upp med halsont och ryggvärk. Kul start på arbetsveckan. Det var ju bar aatt pallra sig upp och nu färdig duschad och påklädd känns halsen en aning bättre men långt ifrån ok. SUCK jag orkar inte ha det så här. Hinkar te med honung och hoppas på gott resultat. Den där havandeskapsledigheten skulle sitta väldigt fint redan nu men jag har över en månad kvar om jag nu blir godkänd. Åh va tröttsamt just nu. Barnmorskan igår gick ok det är ett kapitel för sig. Tar det en annan gång en annan minut. Fick faktist med mig lite bra att ha saker till bebis igår men ingen kamera inga bilder. Bara det är ett projekt att åka ut mot ön och hämta den kameran alltså. Nej känns som om jag kommer negoblogga just nu så jag återkommer senare.

1 kommentar:

  1. hur är det med halsen? själv utvecklade jag bronkit. tydligen något som går, börjar i halsen ont/hes - går sedan vidare ner i luftrör och lungor.

    /syrran

    SvaraRadera