onsdag 27 april 2011

Lill lördag

Dagen börjar lida mot sitt slut och här har vi krupit upp i soffan. Tv´n visar championsleage och realmadrid möter barcelona. Maken sitter rätt så fast klistrad medans jag själv små tittar medans dator tar upp all min tid. Vi åt god middag för min del blev det kyckling vingar och sallad och maken fick hamburgare med pommes. Måste ju erkänna att det smet ner några pommes även i min mage.

Dagen började med en islatte här hemma i solen på uteplatsen. Härligt som bara den. Hann dessutom ta fram alla sommar skor från förrådet innan jag begav mig till jobbet. Arbetsdagen gick otroligt fort kanske för att försäljningen var på topp och tiden går ju så fort då.

 Väl hemma blev jag överraskad med nya kaffebryggare. Vardagslyx i mäktig stil.
Nu blir det Grey´s anatpmy fär min del och sen ska det ätas glass i stora lass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar