lördag 9 april 2011

Lördag hela dagen lång

Sitter på bussen på väg ut mot ön. Det är stora Essingen som är mitt mål och familjen Rossi som står för dagens första äventyr. Det är det årliga kalaset för Ture. En av årets höjdpunkter. Min man tycker att Ture fyller år väldigt ofta ha ha men det beror på att alla förberedelser är så omtalade i vårt hem. Men när vår lilla lskling ska fylla kommer det bli samma tryck hemma hos oss ha ha. Jag och fru rossi har en förmåga att baka baka och planera in i minsta detalj. Presenterna är inhandlade och jag är kalas klädd. Blev klänningen som är tilltänkt för påsken då jag även har en middag/möhippa att äventyra i kväll. Idag hoppas jag på sällskap i goda vänners lag och en herrans massa obyttigheter! Hoppas ni alla får en super lördag. Håller en extra tumme och tå för syster som håller sitt andra home party ikväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar