torsdag 7 april 2011

Dag 9

Jobb och erfarenhet

Jag började arbeta när jag var 14 som barnvakt kvällar och en del helger. När jag kom upp i 16 års ålder började jag på Mcdonalds och det var min start i arbetslivet. Det gav mig väldigt bra erfarenhet utav service och bemötande. Under tiden som studerande på gymnasiet så arbetade jag även i klädbutik. Efter gymnasiet blev det ica och lärarvikarie. Hamnade i vården när jag var fyllda 20 och sen bara spann det på inom vården och jag utbildade mig dessutom till Uska. Vården är och var där jag trivs. Kanske inte att jag tänker arbeta inom äldreomsorgen efter att jag fött barn men jag kommer säkerligen att återvända. Kan tänka mig att studera vidare inom det och satsa lite högre. Jag är en person som tycker om att arbeta med människor och se deras utveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar