tisdag 19 april 2011

Fullt upp

Tiden bara rinner iväg. Gårdagen blev en bra dag och det slutade med att vi lagade lyxmiddag tillsammans och skurade köket. Kärlek i alra största grad. Åh vad jag älskar dig R. Och längtar tills vi blir enegen liten familj med vår älskade bebis som är på väg. Just nu lägger jag all fokus på jobbet då jag har lite mer än en månad kvar tills jag går på havandeskapspenning och det är mycket som skall ordnas nu. Dessutom skall det bli väldigt kul att planera systerdotterns student tillsammans med systeryster. Längtar! Har suttit av lite tid i solen men insåg precis att det var dags att gå in och göra nytta. Reklam material skall skickas, storstädning och  rensa rensa ordna och dona. Jo men det här ska gå bra. Ser ju fram emot ledigheten då det ska boas hemma för bebis alla små saker som ska fixas så som kläder ska tvättas osv. Nej nu sk ajag ta tag i mitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar