fredag 15 april 2011

Ekar tomt

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera. Men min veck ahar varit hektisk. Har haft fullt upp på jobbet och när jag kommit hem har jag så gott som däckat i soffan efter dusch. Dagen idag blev likaså hektisk men mamsen kom förbi och vi tog en fika i solen. Lite extra seg idag efter sent kvällsmöte igår. Nu hemma och ny duschad försöker jag förbereda fredags mys. Har inhandlat diverse godsaker och tänkte överraska maken och få kvalitets tiden. Lördag bjuder på städ och tvätt så idag får det bli lite lugnare tempo. Skall dock förbereda lite så att det bara blir tvätt och dammsugning samt våttorka golv imorgon. Ska nog också bege mig på att ordna uteplatsen lite granna imorgon. Hittade lite fina balkong lådor på blomsterbutiken i vårt centrum. Tänkte svänga förbi där imorgon och inhandla lite nödvändigheter. Ikväll blir det som sagt lugna gatan och fredagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar