tisdag 19 april 2011

Down

Ramlade ner i soffan efter en sen kvälls dusch. Har flängt runt lite efter jobbet och kom hem för ett tag sedan. Jag som varit väldigt energi full och positiv senaste veckorna fick en uns av ledsamhet i kroppen. Kanske är jag extra sårbar just nu då det är mycket som skall fixas och ordnas. Kroppen har ju förändrats och kläder sitter ju inte som dem en gång gjorde såklart. Jo visst är det så att jag är extra sårbar just nu och just därför tog det nog lite extra idag. Jag vill inte gå in så privat på området då bloggen faktist är öppen och jag vill låta alla som vill läsa den få läsa den. Men simpelt och lätt det är omöjligt att älska alla människor och det är omöjligt att kunna umgås med alla människor. Jag har gjort mina val jaghar tagit min plats i ledet och håller mig på min egna kant. Jag vill inte in i smeten och röra jag vill inte vara mer delaktig än vad jag redan är. Om det så är möjligt håller jag mig gärna ännu mer för mig själv. Men vissa saker måste man ju ofra sig för också tyvär. Krångligt att förklara när jag inte kan nämna namn eller titel på de som berörs men det är för allas skull. Men nu ska jag försöka vända mig till det mer positiva innan tårarna börjar rinna.

1 kommentar:

  1. upp med hakan, du går själv i första hand "alltid!!!"
    Mår inte du bra kan du heller inte finnas för andra.

    /Syrran

    SvaraRadera