lördag 2 april 2011

Dag 4

Vännerna

Ingen nämnd ingen glömd. Jag tänker inte skriva om varje vän för det känns så fel om jag skulle glömma någon. Vänner för mig är väldigt betydelsefulla. Men ju äldre man blir och livet förändras så förändras även vänskapen. Det är något man måste acceptera och låta tiden läka alla sår. Det finns vänner som kommer att stå vid din sida hela livet och de som droppar av under åren. I vänskapliga förhållanden anser jag att det är viktigt att kunan ge och kunna ta. Det ska inte vara enformigt och bara en som tar och tar medans den andre ger och ger och inte får något tillbaka. Det är ett samspel som är viktigt i alla sorts relationer och förhållanden. En vän är en axel att luta sig mot en vän är en person att dela glädje och sorg med. En vän är en person att dela livet med. Jag har underbara vänner i mitt som jag älskar respekterar och beundrar! Tack för att ni finns ni vet vilka ni är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar