söndag 3 april 2011

Första söndagen i april

Söndag is it. Menvart tog dem där 15 plus graderna vägen som vi vart lovade? Men det går ingen nöd på mig ändå. Gårdagen bjöd på en shopping tur i sollentuna centrum sen begav jag mig till gärdet och makens jobb. Fick med mig en hel del godsaker på min shoppingtur. Idag bjuder dagen på att små plocka hemma som jag gjort sen jag gick upp. Sen ska jag bege mig in i duschen och sen vidare in till karlberg och försöka få ihop den där fikan med bästaste Jossan. Vi får se hur det går idag. Ikväll tänkte jag ta mig i kragen och ordna bland alla mina smycken som liggre huller ombuller i tre olika förvaringsting. Om jag skyndar mig skulle jag hinna smita in i centrum och leta efter ett smyckesträd. Ja så får det nog bli. Duschen nästa med andra ord!
Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar