onsdag 8 juni 2011

Ändrade planer

Dagens planer blev lite ändrade. Började morgonen med besök hos husläkaren för utredning av mitt låga blodtryck. Vet inte varför dem vill utreda det nu när jag är gravid och inte under alla år som jag lidit. Blodtrycket var ju som sagt lågt som vanligt och blodprover skulle tas. EKG var tydligen också bra att ta även fast det togs på akuten för ca en månad sedan. Den här gången var det däremot inte bra hjärtat slog plötsligt för fort och det hela slutade med att jag är tvungen att åka till specmödravården imorgon bitti. Jag är så less på dessa sjukhusbesök fram och tillbaka. Kan inte jag få njuta mina sista 7 veckor av graviditeten?
  Det var meningen at tjag skulle möta upp Tess för frukost på lokala fiket och sen bege oss till kista för lite shopping. Men hennes lilla K var magsjuk så vi fick ställa in. Jag tog mig ner till sollentuna för att göra diverse bankärenden och tittade lite i butiker. Men sammandragningar och ont i ljumskarna resulterade i att jag åkte hem när jag gjort de viktigaste. Nu ska jga ta mig en siesta innan jag sätter igång och gör nytta här hemma. Nya gardinerna ska upp och det ska tvättas babykläder. Har listor att gå igenom och annat att ordna med.
Hoppas ni har det bra i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar