onsdag 15 juni 2011

Listor


Har ägnat förmiddagen åt att skriva listor. Har nu samlat alla olika slags listor i en och samma bok. Blir lite lättare så än en massa lösa lappar överallt. Har döpt listorna och gett dem egna sidor i blocket. Enkelt och ordning och reda precis som jag tycker om att ha det. Är lite extra trött beror nog på att jag inte ätit järn tabletterna på några dagar eftersom jag ska lämna blodprover. Och för att få exakta svar så var jag tvungen att låta bli dem några dagar. Men imorgon blir det provtagning när jag ändå ska spendera hela dagen på sjukhuset. Det är föreläsning för förstföderskor på DS ska bli intressant.

Gjorde mina naglar i lördags. Sprang in på expressnail och förstärkte mina egna naglar. Ja mina egna har blivit så långa men började bli svaga. Så en förstärkning kändes som bästa lösningen så att jag kan behålla långa fina naglar.Han som gjorde förstärkningen var super ducktig. Jag var väldigt skeptisk till en början men kan helt klart tänka mig att gå dit igen. Och priset var väldigt bra det också.

Denna onsdag bjuder på kvalitets tid med maken. Vi ska snurra runt lite överallt och fixa och dona. Blir mat hos svärmor och sen ska maken klippa sig. Dessutom ska vi hinna till KS då en kusin har råkat illa ut i en MC olycka igår. Vad gör ni denna disiga onsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar