tisdag 14 juni 2011

softish

Blev en dag igen bara för mig själv. Jag har mså plockat här hemma och hunnit pricka av lite saker på min to-do-lista. Förstoringar på bröllopsfoton är beställda , utnyttjade även min rabatt check på alltförföräldrar och klickade hem ett babygym. Tagit en kortare promenad och andast in frisk luft. Små handlade på ica och lagade middag. Det blev fläskfile även idag men med potatis sallad och Eriks bea. Har hört mycket positivt om den där bean från Erik men måste säga att jag absolut inte tyckte om den. Nej enda bea som går att äta är min mammas. Det har varit kvavt som attan idag och jag har nog fått i mig en liter juice och en liter vatten. Jag har tittat på regnet från mitt fönster. I skrivande stund njuter jag av en kopp te och baguette framför tvn och en gammal hederlig Beck film. Imorgon är en nya dag. En dag med äventyr.
 Dagens middag
 Regnet utanför mitt köksfönster
Kvällsfika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar