torsdag 16 juni 2011

Tappat karaktären

Vilken trött jag som kom hem efter föreläsningen. Tog min järntablett och slocknade i soffan några timmar. Slängde i mig en tallrik vanilj glass och insåg att jag senaste dagarna tappat all karaktär kring maten. Jag har låtit allt möjligt slinka ner. Det är godis glass och andra onyttigheter. Det går liksom inte för sig det får vara slut på det där nu. Efter förlossningen ska jag inte äta massa sådant då jag redan nu saknar min gamla kropp. Dessutom finns det ingen direkt näring i allt det där onyttiga som jag slänger i mig.
 Tröttheten har verkligen tagit över mig senaste veckan och min orka att orka med är minimal. Jag håller mig gärna för mig själv och orkar inte med massa sociala ting just nu. För tillfället prioriterar jag mig själv. Vila och egentid är prio 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar