tisdag 7 juni 2011

Vem är du?


Om 7 veckor är det beräknat att jag ska föda. Det är väldigt spännande att få veta vem du är som bor där inne. Större delar av makens familj är helt säkra på att det är en pojke och större delen av min familj tror att det är en flicka. Jag har hela tiden trott att det är en pojke och kallar magen för han. Maken börjar allt mer tro att det är en tjej. Vad det än är för kön på den lille i magen så är den lika välkommen. Men självklart är det ju oftast så att vi tjejer vill ha en liten flicka i rosa kläder som vi kan fläta håret på. Men jag försöker att inte tänka så och bara fokusera på här och nu. För jag e så nyfiken på miraklet i min mage och vad den än är så kommer det bli en bortskämd liten krabat som mamma och papper kommer att älska så det gör ont i oss.
 Jag kan inte föreställa mig vilken lycka som kommer komma över oss när bebis kommer ut och dem lägger h*n på mitt bröst. När vi får se om det är en liten flicka eller en liten pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar