tisdag 21 juni 2011

Godnatt

Jag lever i alra högsta grad. Jag är inte och föder barn utan har haft fullt schema hela dagen. Tittar in för att säga hej och godnatt i princip. Dagen harvarit fullspäckad och jag är trött till tusen. Maken var hel ledig idag och det händer typ aldrig annars på vardagar men kan bli ändring på det nu tack och lov. Och då vill ju ta tillfälle i akt att ha kvalitets tid. Däremot påpekar maken att det oftast kostar mycket pengar när vi sätter fart. Vi började dagen med att reklamera skötbordet som inte var riktigt helt. Fick ett nytt som nu står i hallen och väntar på att bli ihopsatt. Svängde förbi Jysk för att hitta korgar att ha under skötbordet men insåg att vi nog får satsa på ikea istället. Tog oss ut till Arlanda och systerysters jobb. Fyllde några påsar med godsaker för badrumsskåpet och nesscesären. Blev en tur till KS och hälsa på kusin R som varit med i en MC olycka. Slutade hos svärmor hungriga som attans. Nu nyss hemkommen slängt mig i soffan och tänkte somna här. Maken åkte iväg till revisorn en stund och jag vet inte när han e tebax. Nu ska jag koppla av och samla kraft för imorgon är också en hektisk dag.
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar