måndag 13 juni 2011

Så skönt det har varit att inte göra någonting.


Började dagen med en tallrik gröt. Toppad med Önos lågkalorimos och mjölk. Perfekt start på dagen. Har vilat väldigt mycket. Små tupplurar i soffan hoppas verkligen att jag kommer kunna sova i natt trots dagens vila. Jag har surfat runt och kollat bloggar, hemsidor och annat mindre viktiga ting. Jag har låtit hjärnan tänka på sitt och inte fastnat i något specielt.

Åt en god lunch/middag  bestående av färskpotatis, fläskfile, sallad och peppar sås.
Har haft Grey´s anatomy marathon och bara kopplat av. Tog en dusch nu på kvällen och plockade undan i köket. Funderar på morgon dagen som är oplanerad. Måste dock ner och lämna blodprover men annars totalt tomt. Och jag låter det vara tomt. Orkar inte planera in något, jag vill ha chansen till ännu en dag bara hemma och göra just ingenting.
Nu ska jag titta på fotona från gårdagens barndop och sen ska jag ordna kvällsmys tills maken kommer hem.
Maken tillsammans med sin systerson igår på dopet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar