måndag 27 juni 2011

Vardag igen

Måndag och vardag igen. Jag har sovit som en princessa senaste nätterna om man frångår alla gånger jag går upp på toaletten. Och så har vi små timmarna mellan 5-8 som består av värkar. Har drömt konstiga saker som fortfarande känns som verklighet i mitt huvud.
  Vi har haft en jätte trevlig långledighet tillsammans med fullspäckat schema varje dag. Nu är vi tillbaka i verkligheten igen och maken arbetar heldag idag. Jag ska göra ett jätte ryck här hemma och röja undan. Tvättstugan har jag också och tänkte avsluta dagen med manikyr och pedikyr.
Vad gör ni idag? har semestern börjat eller jobbar ni några veckor till?

1 kommentar:

  1. Åh, det där med att gå på toa på nätterna kommer jag ihåg från min graviditet :)
    Hoppas att du hade en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera