tisdag 7 juni 2011

Vardagslyx för kroppen

Jag har alltid varit noga med min hud men under graviditeten har jag blivit extra noga. Dagligen använder jag mig av diverse olika produkter för att bibehålla min grundfysik av huden. Jag tycker att det är viktigt att hjälpa huden och att ta hand om sin kropp på alla sätt. I mitt badrumsskåp bor det fotsalt och vårdande fotkräm från ccs. Deras produkter finns på utvalda apotek och är riktigt bra. Jag försöker att  göra fotbad varje dag. Fötterna masserar jag varje kväll med krämen. Jag smörjer in min gravida mage med Weledas havandeskapsolja varje morgon och kväll. Och hitintills har jag inte fått en enda bristning. Ansiktet tvättar jag med ansiktsmjölk från Chanel och därifrån är även min nattkräm. Kroppen smörjer jag med bodylotion från Victorias secret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar