söndag 15 maj 2011

Baby Ralph Lauren

Jag har alltid varit svag för Ralph Laurens kläder och inredning. Den färggranna polohästen skapar stilrena kläder för alla åldrar. Material som är sköna mot huden och kläderna går aldrig ur modet. Stilrent och klassiskt är två ord som för mig beskriver Ralph Lauren bäst. Till dem alra minsta finns underbart fina ting som jag bara vill fylla bebis garderob med. Tyvär skickar inte deras webb plats till sverige men då är det ju helt underbart att man har släkt i Usa som kan shippa vidare mina beställningar. När bebis väl har kommit skall en och annan beställning göras. För er som inte har möjlighet att beställa från Usa kan jag tipsa om Children salon som är en engelsk sida. Dem skickar till sverige och det brukar gå på 2 dagar att få sin beställning. Dem har stort utbud av märkes kläder till barn och super service. Dock har dem inte hela kollektionen av Ralph Lauren men det finns godsaker där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar