söndag 29 maj 2011

Veckan som gott

Vi började veckan med att köra en onyttig kväll med pannkakor. Grädde och sylt blev tillbehören. Vi fick dessutom oväntat besök den dagen. Trevligt!

Jag har jobbat som en tok och mina dagliga outfits har inte hunnit med att fastna på bild.  En enda dag hann kameran fram.



 Jag har provat att byta ut min älskade lancome mascara mot en från Ysl. Är inte helt säker på vad jag tycker om den ännu.



 För att lyxa till  det så har vi kört video kväll både torsdag , fredag och lördag.

Det har även ramlat in 2 inbjudningskort. Känns så lyxigt att få inbjudningskort som är adresserade till herr och fru.

Nu är jag helt slut efter att ha städat tvättat och bakat. Har varit igång sen 10 i morse och ändå så har jag inte hunnit med allting. Får göra resten imorgon bitti. Veckan som kommer bjuder på läkarbesök , studentmotagning, barnkalas och egentid.
Hoppas ni får en underbar söndagskväll framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar