onsdag 18 maj 2011

Växla ner

Har slängt mig i soffan och försöker lugna ner mig. Har haft två hektiska dagar med massor av jobbrelaterat som hängt över mig. Jag är speedad till tusen och kände att det var dags att lägga i en lägre växel. Specielt för bebis skull inte nyttigt för h*n att mamman stressar upp till tusen. Ett svart moln hängde över mig idag och igår men nu börjar det ljusna upp. Borde ta tag i mitt hem åtminstonde köksgolvet. Men efter den här dagen så vore en dusch och mjukis kläder mitt nr 1. Nya vi föräldrar damp ner i brevlådan häromdagen och faktist är det nog det enda jag ska anstränga mig med idag. Slö titta tv och läsa tidning. Slänga ihop en fruktsallad och bara hänga i soffan. Jo så får det bli. Maken jobbar så jag har ju hela 90 kvm för mig själv.
Ja så blir det nu kilar  jag in i duschen sen ska jag koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar