måndag 23 maj 2011

En eftermiddag i vänskapens tecken

Hemma från en eftermiddag på stan med Bästaste Emmy. Här hemmaa åkte pyjamasen på och jag sitter med högläge i soffan. Mina ben och fötter är helt slut.

Tv´n visar fyra bröllop och till min glädje är dagens bröllop ett syrianskt. Extra kul tycker jag då jag själv är gift med en syrian. Tyvär gjorde vi ingen typisk syrianskvigsel.

  Dagens lunch/middag intogs på Jensens Böfhouse. Min köttbit var perfekt stekt med råstektpotatis och Bea. Sen har vi promenerat hela sveavägen upp till PUB och drottninggatan fram till Åhlens där vi plogade igenom alla våningar utom herr avdelningen. Jag är extremt trött men extremt glad. Älskar när man får kvalitets tid med sina vänner specielt dem så är så speciella för än.
Och visst blev det lite shopping idag. Visar senare. Och jag hittade lite mer inspiration till sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar