torsdag 12 maj 2011

Torsdag hela veckan

Vaknade lagom i tid med att R skulel gå upp och åka till jobbet. Då vi handlade igår och jag fick med mig 50 L jord och en herrans massa blommor så stod det plantering på schemat. Så sagt och gjort. Jag tog tag i mina ny inköpta balkong lådor i rotting och tog fram min kreativa sida. En timme senare var allt på plats och blommorna fick vatten. Ikväll blir det mer uteplats stök och om vädret tillåter kanske jag kan sitta en stund och läsa där ute. Nu är det jobb och jag har en hel del att ta tag i här. Skulle gärna hänga i solen och dricka kaffe med dem andra men det får nog skjutas på till en annan dag. Maken jobbar sent idag så jag tänkte laga fisk soppan vars recept jag la ut här i bloggen tidigare.

Dagen har börjat så bra så hoppas den förblir lika underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar