tisdag 24 maj 2011

Fotmassage Ja tack

Har nog aldrig varit så slut i kroppen som idag. Känns som när man var 20 och ute och dansade till 3 på natten. Ta den tröttheten gångra den med 100 ungefär så är jag nu. Benen värker mina fötter skriker efter massage. Och min andning är tung som attan. Jag har sprungit som en tok på jobbet och har knappt suttit ner. Lunchen åts på stående fot och lite efter sex kröp jag ut ur butiken. Här hemma har pyjamasen redan åkt på och jag har intagit min favorit ställning i soffan. Väntar på att maken ska komma hem då blir det pannkaksfest. Jag tänkte överraska honom med varma pankkakor och plättar. Har lyxat till det med 2 sorters sylt och vispgrädde. Mums blir min middag idag. Men nu ska jag vila ett tag i soffan och hoppas på att känna mig lite piggare. Sen får vi hoppas på att jag kan somna ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar