måndag 23 maj 2011

Freeday

Måndag och ledig min sista lediga måndag som arbetande alltså. Det är ju sista arbetsveckan nu och sen väntar minst ett år utan arbete eller studier. Visst är det spännande. Vi ska liksom bli tre här hemma. Vi ska få en liten som kommer ta upp all vår tid och all vår uppmärksamhet. Vi längtar och jag vet att våra familjer längtar. Det känns så overkligt men ändå så spännande.
  Idag bjuder väder guden på tråk väder. Hade tänkt att jag skulle döda några timmar i solen på uteplatsen men icke sa nicke. Jag tar mig in till stan tidigare än planerat. Måste klura ut en present till syster dottern som tar studenten nästa vecka. Sen blir det eftermiddags dejt med Emmy. MYS! Måste ladda batterierna till max då jag har fullt upp dessa fyra sista arbetsdagar. Tar med mig anteckningsblocket i väskan så att jag kan anteckna allt jag kommer på att jag måste göra. Just nu är jag väldigt virrig. Time too goo
Hoppas ni får en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar