fredag 20 maj 2011

så ska det låta

Här hemma har jag fått i mig en sen middag, Det blev kycklingpajen jag skrev om häromdagen. Den vart godkänd men väldigt matig. Paj är perfekt middag nu när det är mer sommar ute. Det är rätt enkelt att göra och tar inte så lång tid. Perfekt att servera med lite sallad. Självklart blir det mer paj här hemma.

Skön och bekväm i soffan sitter jag med datorn iknät. Små surfar och tittar på så ska det låta. Det är bra artister idag bla Eric Gadd och Magnus Carlsson. Musiken är på topp och jag blir alltid så glad av att höra gamla godingar. Tyvär har man ju ingen sång röst själv direkt.
Handlade med mig lite gott på vägen hem från jobbet. Maken önskade sig pringels och helnöt. Så det fick det bli. Det slank ner en påse naturgodis åt mig själv.  Tänkte hinna med att plocka här hemma lite när så ska det låta är slut. Sen vid 22 tiden är det dags för Bigbrother och soffhäng för hela slanten.
Hoppas ni har en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar