söndag 22 maj 2011

Vilken söndag

Fick några timmar i solen på uteplatsen. Läste i boken " i djursholm och tensta kindpussar vi varandra" och blev även stucken av en geting i knäväcket.

Åt både frukost och lunch i solen. Såg dock när jag hade duschat att bara halva jag varit i solen och det resulterade i att bara halva jag fått färg.
  Dammsugaren har fått jobba på och tvätten är hel och ren och tagit plats i vår klädkammare. Skulle checka av veckans planer när jag insåg att jag glömt kalendern på jobbet. Lite klantigt men jag behöver nog inte den förrens på tisdag då jag ändå är på jobbet. Har påbörjat en to-do-lista för veckan som kommer då jag har en herrans massa att ta tag i. Morgon dagen bjuder på ledighet och på förmiddagen skall jag få lite saker gjorda.
Men sen blir det eftermiddags häng med älskade Emmy. Vi tänkte köra en tidig middag på Jensens och avsluta den med att svulla mjukglassbuffen. Sen blir det stan för hela slanten. Butiker som skall besökas och skitsnackas som skall utbytas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar