söndag 22 maj 2011

Utomhus

Sitter utomhus på uteplatsen och njuter av solen. Första blogg inlägget som görs utomhus iår. Har ordnat klart här ute nu. Plattorna är städade, bord och stolar står på plats och jag har även plockat fram dynor och filtar. Det är riktigt skönt och jag tänker nog sitta här ända till klockan ett när det e dags att tvätta.
  Gårdagen slutade på gärdet. Tog mig in och åt middag tillsammans med min pappa och hans fru. Maken hade fullt upp på jobbet men han hann sitta med oss en stund. Det är så roligt att se hur mycket min pappa längtar efter att miraklet i m in mage ska komma ut. Han och min mamma glädjs verkligen åt det.

Kvällen slutade i soffan hemma med godis chips och onyttigheter. From imorgon och resten av min graviditet måste jag hålla igen på sådant. Inte för att jag äter särskilt mycket utav det men jag har lagt på mig x antal kilon. Och det är helt normalt men dem ska bort sen också efter förlossningen. Lika bra att börja äta mer kontrollerat redan nu.
Nu ska jag njuta av söndagen gör det ni med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar