torsdag 26 maj 2011

Vart tog tiden vägen

Tiden har sprungit ifrån mig den här veckan. Jag har haft fullt upp varje dag sen jag vaknade. PÅ jobbet har jag knappt hunnit ta en kopp kaffe för det har varit fullt upp. Imorgon är sista dagen och den blir nog väldigt lång med allt som skall avslutas osv. Det ska bli skönt att få ett lugnare tempo utan jobbet och bara kunna fokusera på mig själv och det kommande livet. Ska ta tillvara på mig själv innan det är dags att föda. Unna mig lite massage och pedikyr. Fixa och dona hemma och en hel del annat. Det blir nog bra. Imorgon avslutas arbetet som sagt och helgen blir fullt upp med besök i stan och bakning. Nästa vecka börjar visserligen rätt intensivt med läkarbesök och studentmotagning. Men sådant är trevligt. Nu ska jag unna mig lite jordgubbar och sen hopp i säng. Lovar att uppdateringarna kommer vara allt mer täta så fort jag är klar med allt jobb.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar