tisdag 3 maj 2011

Snö regn hallå var det inte Maj?

Försöker komma iform med en hemma gjord smoothie. Det är en trögstart på dagen då jag vaknade och var väldigt yr och svimfärdig. Smärtan är fortfarande kvar och jag ber till gud att den ska gå över snart. R fick klappa mig på magen hela kvällen igår. Nu sitter jag i tv soffan och avnjuter min smoothie och tittar på National geographic. Favorit programmet " USA´s hårdaste fängelser " visas och jag är väldigt stuck på den serien.
Vädret ute är ju inte direkt det vi varit bortskämda med senaste veckan. Det ryktas om snö i morse och nyss öste regnet ner utanför mitt fönster. Svensk sommar antar jag?



Idag åker påsken ut. VI har haft väldigt lite påsk pynt men riset åker ut och likaså det fina silver ägget som jag fått av Emmy . Det fina påskhuset i porslin fick vi av mamma i påskas med godis i. Det ska stå i bebis rum nästa påsk är tanken.

Ska baka mitt favorit bröd ur boken Kärlek oliver och timjan. Brödet tar många timmar att göra men det är det värt. Tänkte göra fas 1 innan jag åker iväg till barnmorskan. Igår ringde det ju på dörren. Det var brevbäraren som kom med ett paket från Go boken. Ska visa senare vad den innehöll. Dessutom kom paketet från Barnparadiset med det super gulliga setet till spjälsängen. Måste säga att det var väldigt snabb leverans då jag beställde paketet i torsdags eller fredags. Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar